Gå til innhold
  • Bli medlem

spm. hilleberg soulo


twaggenson

Anbefalte innlegg

Annonse

Har Soulo selv, men har ikke brukt brenneren inni det ennå, lurer litt på det samme som deg...etter å ha sittet inni teltet så syntes jeg det er litt smått om plassen for å ha brenneren inne. Ser vel for meg at jeg kommer til å klipse av halve innerteltet for å få bedre plasse inne om jeg evt skulle fyre med brenneren inne.

Ha hvertfall en panne eller kjele over primusen når du starter den for å dempe en evt stor flamme.

Har aldri sett dette teltet i Bergen, billigere å bestille fra nettet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fyrt endel primus i dette teltet uten problemer, men foreløpig kun på sommeren. Setter primusen i ytterteltet, og det funket som bare det :lol:

Du bør kjenne din primus før du evt gjør dette da det er knapt med plass. Utblåsninger etc vil sannsynligvis ikke ende så bra, men det er vel det samme for de fleste telt. Kjører kun gass og har aldri dette problemet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

har tenkt å kjøpa meg ein hilleberg soulo :lol: . skal bruke den året rundt. lurte på om det er plass å laga mat med multifuel i teltet,

Forteltet er alt for trongt til at ein kan bruke kokeapparat der. Det er rett og slett for smalt mellom ytterteltveggen og innerteltveggen. Men dersom ein hektar ned halve innerteltet, så er det god plass. Forutsatt at du kjenner kokeapparatet ditt og veit at det ikkje har for vane å servere stikkflammer i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.