Gå til innhold
  • Bli medlem

Serier med seiling + natur/dyreliv


Adriano

Anbefalte innlegg

Annonse
De ligger også på NRK :)

finner nordvestpassasjen der, pluss sjøsprøyt.

i tillegg finnes det en serie hvor de seiler i ottars fotspor gjennom russland, samt en serie hvor de seiler mot nordpolen.

morsome serier alle. anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at jeg ikke kom på berserk-ekspedisjonene, husker det var mye mas om det i media.

Takker forresten for tips, har funnet begge DVDene. For andre som skulle være interessert, heter de "Mot Nordpolen" og "Veien til Valhall". Skal også sjekke ut Nordvestpassasjen på nett-tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt helgen på å se alle de tre berserk-seriene, fantastiske saker. Hadde jeg ikke en helt og en mann å se opp til fra før, har jeg det jammen nå. Jeg håper Jarle Andhøy blir stående igjen som en av de fremste norske eventyrere/oppdagelsesreisende i sin generasjon. Som en fotnote er det jo også morsomt å se at politiet ser ut til å være totalt blottet for sunn fornuft og evne til dialog, det være seg i Norge eller i Canada.

Har sett alt av Paul, Phaser, men takk for forslaget likevel. Herlige serier det også. Hvis noen har noe mer materiale å komme med, mottas alt med stor takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.