Gå til innhold
  • Bli medlem

Varg Morgedal


sjuspringarn

Anbefalte innlegg

Annonse

Kjøp en størrelse større, gjerne to!

Jeg har dessverre måtte gå bort fra Varg Morgedal nå, da mine sko i størrelse 48 har krympet og ikke lenger passer. Da ikke Varg produserer større enn 48 måtte jeg dessverre bytte merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker samme str i Varg Morgedal som i alle andre sko jeg har. Passer meg bra iallefall. Viss det ikke har skjedd noe med str på Varg de siste åra da. Jeg kjøpte mine for 5 år siden.

Husker det var er lite helvete å gå de inn. Veldig stive de første turene. Vil anbefale korte turer i starten.

Halvor B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder en knapp på uttalelsene fra Krokann, jeg.

Har både Morgedal og Skavl, begge ett nr over det jeg vanligvis bruker i f.eks joggesko. Jeg vil ha plass for et eller to par gode raggsokker! Dessuten kan du "knyte dem ned" en størrelse, men ikke omvendt. Nå skal det sies at jeg ike har vært på langtur med dem.

Når det gjelder krymping... Husk labbene våre blir litt større når vi blir godt voksne, skoene krymper neppe. Mine gamle BC-sko var blitt for små, men det fikset jeg ved å holde dem våte og sprenge foten ned i dem og gå litt.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.