Gå til innhold
  • Bli medlem

Berghaus yeti extreme + Scarpa Chamoz. (step-in-feste prob?)


alex_ander3@hotmail.com

Anbefalte innlegg

Annonse

Lim fast all gummien på gammasjen mot gummien på sålen på skoen. Skjær bort overflødig gummi og lim.

Skjær bort gummien rundt stegjernfeste på skoene.

Mye arbeid for å få til dette. Du må pusse gummien rundt skosålen og gummien inni gammasjen for å få godt feste for limen.

Jeg har brukt duct tape for å holde gummien på plass under liming.

Gummi som går under såle kan skjæres bort, og limes fast.

Har gjort dette med noen par Alfa Skarvet sko. Godt resultat, en gammasje som er 100% tett rundt skoene.

Men prismessig er det nok lik pris å kjøpe en ferdig sko med integrert gammasje. Ser det er kommet mange nye sko med ferdig gammasje på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lim fast all gummien på gammasjen mot gummien på sålen på skoen. Skjær bort overflødig gummi og lim.

Skjær bort gummien rundt stegjernfeste på skoene.

Mye arbeid for å få til dette. Du må pusse gummien rundt skosålen og gummien inni gammasjen for å få godt feste for limen.

Jeg har brukt duct tape for å holde gummien på plass under liming.

Gummi som går under såle kan skjæres bort, og limes fast.

Har gjort dette med noen par Alfa Skarvet sko. Godt resultat, en gammasje som er 100% tett rundt skoene.

Men prismessig er det nok lik pris å kjøpe en ferdig sko med integrert gammasje. Ser det er kommet mange nye sko med ferdig gammasje på markedet.

Takk for svar Mr Odin :evil:

Når jeg putter på gamasjen så sitter den megastøpt rundt skoa. Så lenge den ikke blir slappere med tia, så trenger jeg ikke lim.

Mulig du misforsto meg litt, men jeg mener det bakre stegjernsfeste. Så skoa passer til denne:

26800-365.jpg

Lurer jo på om festet blir like bra når det er et "tykt" gummilag over bakre feste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.