Gå til innhold
  • Bli medlem

Siste spørsmål om Ronade tur planlegging


guido66de

Anbefalte innlegg

Annonse

Nå spørs det jo hva du spiser på tur, men det ligger en Kiwi-butikk tvers over E6 fra Sinclair. Når det gjelder gass er jeg usikker, men det henger vel et skilt med reklame for gassflasker (store) på Kiwibygget (burde jo visst dette da jeg passerer flere ganger i uka). Kan jo være at de ikke har småbokser da. Det enkleste er kanskje å ringe Sinclair å høre om de har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk - jeg har snakket med denne og det er ingen mulighet å kjøpe gas is Kvam - så kjører jeg med NSB og da har jeg 15 minuter opphold i Otta. Som jeg kan se på google maps er veien mellom Otta skysstation og MX Sport kort så det skulle nok tid for å kjøpe gas.

Det er litt plagsom at der er ikke tillatt å tå gas i flyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.