Gå til innhold
  • Bli medlem

Gode nettbutikker for skallbekledning? Evt butikker i Tromsø


RabagaZt

Anbefalte innlegg

Hei! Sliter litt med å finne noen gode nettbutikker som har en del utvalg i skallbekledning. Frykter at jeg er litt dårlig til å søke, men hittil har jeg vel i grunn bare funnet sportsnett.no som har et litt større utvalg av betydning. Noen som kunne tenke seg å skrive ned noen gode nettbutikker med bra utvalg? Kan godt nevne utenlandske også for den saks skyld :P

For de av dere som har handlet i Tromsø, noen andre butikker enn G-sport og Intersport som er verdt å avlegge et besøk?

Trenger nye klær til å gå på toppturer med siden jeg kjøpte meg en randonee-pakke her i vår og ser jo at dette blir å svi kraftig i lommeboken. Skal man ha noe av klærne som får brae karakterer i tester virker det som at absolutt minimum man må ut med for bukse og jakke er 7000kr. Nuvel, den tid den sorg, hvis noen vil anbefale noe bra klær til topptur på ski så fyr gjerne løs på den biten også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sportsnett og de andre som er nevnt er bra butikker ut fra mine erfaringer.

Sjekk også:

www.amfibi.no

www.komplettfritid.no

www.vpg.no

Alle med godt utvalg i dyre/gode turklær. Det er jo salg i disse dager så det kan være du finner noen gode tilbud. Ellers vet jeg at det er ihvertfall et par gode frilufts butikker i Tromsø. Husker ikke navnet på dem, men de lå i sentrum. Alltid greit å se/prøve før man kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikker i Tromsø med bra utvalg:

Sport 1 på Amfi Pyramiden (Tromsdalen)

Skandinavisk Høyfjellsutstyr (Kirkegata midt i sentrum)

Friluftsbutikken på Farmen kjøpesenter (Langnes)

Lykke til!

Bifalles. Skandinavisk har mye Arcteryx og Klättermusen pluss en del mer, mens Friluftsbutikken har mye fra Mountain Equipment og Lowe Alpine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Må si jeg ble passe overrasket her jeg sitter nå som jeg vet at det er en friluftsbutikk på Farmen. Har gått forbi der nesten hver arbeidsdag i snart 5 år og handlet en del på Rema, men den butikken har jeg aldri lagt merke til :-)

Skal se om jeg ikke får tid til å stikke innom i morgen for å se hva de har samt høre på eventuelle gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.