Gå til innhold
  • Bli medlem

66°North


jason

Anbefalte innlegg

Annonse

Det ser veldig bra ut, skal til island dette året, kanskje en ide å kjøpe det da.

har også sett på denne dunparkas som de også har http://www.66n.no/shop/pc-816-425-thorsmrk-dunparkas.aspx

ser veldig fin ut den også, men om det er billigere å kjøpe den der, får jeg nok vente litt.

noen som har prøvd denne dunjakka?

toresc hvile produkter kjøpte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte med diverse både til meg selv og madamen. Ble en softshell jakke, to langhårete fleecjakker, to strikkaluer med ørelapper og fleece inni samt ei bf-lue i tovet ull og kunstpels som er overlegent god. Alle plaggene holder samme høye kvalitetsnivå, og er dessuten skikkelig trendy i mine øyne. Kommer til å handle mer av dette merket når jeg skal tilbake til Island neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av oss som bor i Oslo-området og ikke har umiddelbar mulighet til å dra til Island, åpnet 66°North en butikk på Norwegian Outlet i Vestby for noen måneder siden. Jeg har bare vært der én gang, og kan ikke si noe om hva slags utvalg de har i sine vanlige butikker, men utvalget på denne butikken virket helt greit, med mest yttertøy. Jeg går fortsatt med en skinnlue i tankene som jeg så der før jul :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.