Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose til barn


Ulva

Anbefalte innlegg

Annonse

Må si som jeg har sagt på en tidligere tråd her om samme emne, hvor gammelt er barnet?, vi kjøpte Ajungilak Little Mammut til vår datter.

Mamma og Pappa er veldig fornøyd med denne og ikke minst 4 åringen som bruker den, det er en tykk og god sovepose kanskje litt for varm på sommeren men det er ikke noen problem og det er stas og sove naken med sin egen kosepus og bamse i soveveposen eller gjerne med glidelåsen litt åpen for og få litt ekstra trekk/luft, men om høsten når det kan krype nedover på gradestokken om natta kommer tykkelsen på posen til sin rett, ellers er det lurt og bruke reinskinn under posen for isolering mot varmetapet til bakken, eneste minuset jeg vil si om denne påsen var at kompresjonstrekket var litt stort, men jeg kjøpte bare et mindre et og fikk komprimert posen til det dobbelte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to såveposer som du kan få gratis.

Gratis - - - - ?

OK, mot å betale porto da.

Den minste er 1m fra åpningen til bunnen og den andre er 1.2m.

Fra kanten av åpningen og opp til toppen er det ca. 25cm.

Jeg har ingen data på disse, men de er lite brukt. Den ene heter Open Air Mini og kommer kanskje fra Jysk.

De er litt tynne, men har fungert greit sommerstid til to barn.

(Bilde lyver litt på størrelsen på grunn av vinkelen til fotografen.)

post-4379-133474736266_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to såveposer som du kan få gratis.

Gratis - - - - ?

OK, mot å betale porto da.

Den minste er 1m fra åpningen til bunnen og den andre er 1.2m.

Fra kanten av åpningen og opp til toppen er det ca. 25cm.

Jeg har ingen data på disse, men de er lite brukt. Den ene heter Open Air Mini og kommer kanskje fra Jysk.

De er litt tynne, men har fungert greit sommerstid til to barn.

(Bilde lyver litt på størrelsen på grunn av vinkelen til fotografen.)

Takk for tilbudet! :):D

Men vil ha en sovepose som kan brukses både på våren og høsten. Og med tanke på at jeg bor oppi kalde nord, hvor det kan bli noe kaldt på natterstid på våren og høsten, vil jeg ha en pose som jeg er sikker på holder lille snuppa mi god og varm! :D Siden du sier dem er litt tynne og ikke har data på dem, vil jeg heller finne en pose jeg er sikker på. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse posene passer best til hytteturer, båtturer eller telt i varme sommermåneder. Ikke noe å satse på hvis elementene vender seg mot oss.

Få deg en god sovepose så kan det tenkes at du sår et frø som kan vokse opp til å bli en stor friluftsentusiast.

Vi satser på det ja! :P Både jeg og pappaen trives best ute i det fri, så vi satser på at lille gull blir like hekta som oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ein av mine egne soveposer til ungene,så buker eg et belte nede i fotenden å strammer inn,da ligger ungene varmt og godt pluss di syns det er stas å låne pappa sitt turutstyr :lol: ..så kjøper eg poser til di når di har vokst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.