Gå til innhold
Det er 2764 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

har begynt å studere dette fjell for å ev reise dit neste år.

noen som vart der? ev tenkt å reise med eco expeditions(har reist med de tidligere til kilimanjaro og jeg var fornøjd)

hvis noen kjenner til andre operatører for dete fjell, spytt ut.

man lander i islamabad, pakistan og kører langs karakoram highway. er denne trygg da det er tett på kashmir som der er litt oroligheter i?

all info mottages med takk

robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg snakka med Anneli nokre gonger mens eg var der oppe i sommar. Tøff dame det, og med ein litt annerledes taktikk enn oss andre. Ho akklimatiserte seg ved å tilbringe mange dagar i strekk oppe på fjellet, mens me andre gjekk mykje meir opp og ned. Det medførte at ho sleit seg oppover med ein sekk som var sikkert borti 50% av hennar eigen kroppsvekt når ho fyrst flytta camp oppover. Men ho måtte dessverre snu ned att frå fjellet pga dårleg vær ho også, slik som oss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 2764 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.