Gå til innhold
  • Bli medlem

muztagh ata


geilomg

Anbefalte innlegg

har begynt å studere dette fjell for å ev reise dit neste år.

noen som vart der? ev tenkt å reise med eco expeditions(har reist med de tidligere til kilimanjaro og jeg var fornøjd)

hvis noen kjenner til andre operatører for dete fjell, spytt ut.

man lander i islamabad, pakistan og kører langs karakoram highway. er denne trygg da det er tett på kashmir som der er litt oroligheter i?

all info mottages med takk

robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Eg snakka med Anneli nokre gonger mens eg var der oppe i sommar. Tøff dame det, og med ein litt annerledes taktikk enn oss andre. Ho akklimatiserte seg ved å tilbringe mange dagar i strekk oppe på fjellet, mens me andre gjekk mykje meir opp og ned. Det medførte at ho sleit seg oppover med ein sekk som var sikkert borti 50% av hennar eigen kroppsvekt når ho fyrst flytta camp oppover. Men ho måtte dessverre snu ned att frå fjellet pga dårleg vær ho også, slik som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.