Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Tarp 3x4m, Grønn


J.S

Anbefalte innlegg

Annonse
den tarpen fra magasinet virker jo som et bra alternativ, noen som har erfaringer med den?

Brukte den litt sist sommer, inkludert den kvelden det var så sinnsvakt mye torden på Østlandet i fjor. Senket tarpen ned til 0.5 meter fra bakken og hadde en vanvittig kul opplevelse med lynblink, vindkast og styrtregn.

Jeg synes den var et veldig godt kjøp. 3x4 meter er en veldig hendig størrelse. Grei pris og (så vidt jeg kan bedømme) virker det som om kvaliteten er god. Men jeg har ikke brukt den ofte og mye nok til å mene så veldig mye om slitestyrke og holdbarhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også 4x3 fra magasinet, men begrensede erfaringer her også enda, bare vært med på en tur, kjøpt i høst...

Å da ble det ikke bruk for den...

Har også hatt en "skogsduk" noen år, denne har vært for tung å ikke blitt brukt mer en noen få ganger under jakttrening...

Om man bare slår opp teltet på kvelden for å sove, for så å fortsette tidlig neste dag, så blir det jo ikke så man slår opp tarpen å rigger så mye...

Slår man opp teltet tidlig og skal starte sent eller ha camp til man føler for å fortsette, DA er tarpen gull...

Enten det er for regn eller stekende sol...

Håper på mere tarpbruk nå til sommeren, når jeg nå har kjøpt denne magasinet tarpen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt den fra Magasinet i 3x3 et par år men det er ikke så ofte jeg bruker tarp.

Ikke hatt noe problemer med den hvertfall. Eneste gang den har fått skikkelig vind var i Femundsmarka i sommer. Blåste opp ganske kraftig i nedbør.

Vindstyrke vet jeg ikke men tarp fikk vind fra siden og blafret så det smalt i den. Ventet på at noe skulle ryke men den var like fin etterpå.

Den er hvertfall vanntett etter disse årene. Så langt synes jeg den har forsvart både vekt og pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.