Gå til innhold
  • Bli medlem

Neos Navigator overtrekkstøvel (fotpose)


Gjest Srx (Ron)

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har dem og har brukt dem endel, veldig godt fornøyd! gode å ha under isfiske. skisko (nnn) og vanlige fjellsko går greit inni dem. Husk å kjøpe med de sålene som er beregnet for dem, så får du ekstra varmeeffekt.

Grei å ha når jeg henter ved, henter posten , måker snø og andre småærend utenfor huset også, med tøfler inni........så kartanker vil være ok!!

minuset er jo att de er store og klumpete (ikke tunge.....) og tar mye plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)

hvordan sitter de på foten? Løse? Har forsvarets poser jeg bruker nå, de er ett herk og ta av og på. Vil tro disse er enklere, og sikkert gode som leirsko om vintern. Kartanker inne må være knall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dem og er godt fornøyd. Hvor lette de er å ta av å på avhenger jo også litt av hvor store du kjøper :wink: Mine er litt i trangeste laget hvis jeg skal ha fjellstøvler type halvhøye\høye i, men med joggesko og skisko med bc går det bra. Skisko med 75mm får jeg ikke i dem jeg har, da måtte jeg ha gått opp en størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte Neos Adventurer etter å ha sett på dem i butikken ( http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=271&prodid=1433 )

Adventurer tar en del mindre plass/vekt i sekken og er litt lettere å ta på seg. Jeg har brukt dem totalt i ca. 20 dager tilsammen, og de er like hele. De sitter relativt godt pga remmen man strammer over vristen, og er vanntette (har tråkket i overvann til godt oppå leggen uten å bli våt). De hjelper godt på varmen, men man kan bli litt fuktig på bena om man har dem på i flere timer. De er ihvertfall fast inventar i sekken min om vinteren :D Husk å ta med sålene som man får kjøpt i tillegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Srx (Ron)

kansje de havner under juletre, skal ønske meg det fra Lønn i himmelen. I fjor fikk jeg en brynje arctic polo fra Lønn. Han bruker å være grei og etterkomme mine ønsker. Hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neos Navigator kan trygt anbefales.

Har selv brukt de på alt fra Rally Norway på Elverum i 2009, stillestående i -25, til en rask tur i postkassa med bare tøfler inni.

De er enkle å ta av og på, og fungerer også veldig bra i dyp snø pga. bredden, litt som en "halv truge" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Neos Adventurer med såler. Når det blir skikkelig kaldt er de fine. Eller hvis det blir vått og man har lave sko.

Jeg kjøper de samme igjen hvis jeg skulle klare å miste/ødelegge de jeg har.

Navigator er litt for store og klumpete til meg og mitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.