Gå til innhold
  • Bli medlem

reklamasjon på sunnto lumi


AneG

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei.

Jeg har også en suunto lumi hvor remmen røk i festet ved uret. Kontakten først butikken jeg hadde kjøpt den i for å få ny rem, men de hadde ikke den varianten jeg skulle ha (florette, tror jeg den heter), så jeg kontaktet suunto direkte via suunto.com. Fikk ny rem i posten og beskjed om at den ikke var så glad i kulde........... Ryktene vil for øvrig ha det til at det ikke hjelper å bytte modell, for de andre remmene er også like dårlige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er flere som sliter med at klokke reimen på Sunnto Lumi ryker hele tiden?

Er lei, og finner ikke ut hvor jeg skal kunne kontakte sunnto direkte her i Norge for å få en annen modell/klokke.

Forslag??

Kan hende jeg ikke har oppfattet hele problemstillingen rett her, men er det ikke bare å gå til en urmaker og be ham bytte reimen med en av annet merke (evt. bare bytte stolpene om det er de som skaper problemer)?

Litt dyrere enn å krangle med Sunnto, siden du ender opp med å betale selv, men formodentlig mye raskere og du ender opp med en fungerende klokke.

--

E.R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle reimene til Suunto er av elendig kvalitet. Jeg har hatt mange reimer til min Observer og de har alle vart i ca 1 år før de har røket. Tror du skal slite med å få reimer av andre merker til å passe. De ulike modellene til Suunto har til og med ulike kasser slik at de ikke kan bruke de samme reimene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.