Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Filefjell Jacket


-marius-

Anbefalte innlegg

Annonse
Noen som har erfaring med denne jakken?

Vurderer den som skijakke/vinterjakke. Kan få den til under 3000NOK så da burde det jo være ett godt kjøp?

http://komplettfritid.no/product/bergans-filefjell-jacket-redburgcaf%C3%A8

Jeg har ikke jakken, men til under 3000kr er det mange andre jakker på tilbud som jeg heller ville valgt. Bergans er altfor tunge, og etter manges mening altfor dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke jakken, men til under 3000kr er det mange andre jakker på tilbud som jeg heller ville valgt. Bergans er altfor tunge, og etter manges mening altfor dårlige.

Legg gjerne ut linker til disse jakkene(må som regel ha minst xxl, bergans filefjell xxl passer akkurat).

Om jakka veier 900gr eller 600gr bryr jeg meg svært lite om.

Er ikke ute etter den mest tekniske jakka på markedet heller. Har en 6-7år gammel Bergans Stranda og en Helsport Fenris fusion som fungerer utmerket, men de begynner dessverre å bli litt små..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.