Gå til innhold
  • Bli medlem

OmniDwag


Eiby

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest PaperCut
han selger de på ebay. En ute nå og ligger på 137dollar. Det blir jo snart dyrere enn omnifuelen. Han bruker riktignok ca 7timer på å lage en.

Disse selger han vel selv for 40USD?

Jeg står på venteliste for å få tak på et par stk selv, men han har stor backlog. Kanskje derfor prisen på ebay er så astronomisk?

edit: det er han selv som selger dem på ebay - og budene er jo hinsides. Jeg har ikke fått svar på et par mail jeg har sendt etter at han kom tilbake, men hvis han ikke skal selge dem for 40usd på vanlig vis så er det uaktuelt å være med på budkrig. Da får Sveaen min støye i original utførelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PaperCut

Hvor på siden hans står det at han kun selger på ebay?

Jeg sendte han en melding i sommer for å bestille silent caps, fikk da en automatisk beskjed om at han var på sommerferie ut september og han tok opp bestillinger igjen da. 29. September sendte han en massemail for å informere om at produksjon av caps ble utsatt fordi han renoverte verkstedet. Ingen indikasjon der om at han skulle slutte å lage dem på bestilling, men jeg skal prøve å få kontakt med han på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.