Gå til innhold
  • Bli medlem

Alpinski til nybegynner


toki

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en alpinpakke til meg som nybegynner. Tidligere har jeg kun stått noen få ganger på alpinski, og har vel ikke de helt store preferansene til verken ski eller støvler. Har sett litt rundt på nettet, og funnet forskjellige tilbud:

G-sport har en pakke til 1999 kr med:

Head Xenon X SC - ski

Nordica One SL - støvler

Hvordan er disse støvlene? Er det noe lignende Nordica 45 one (?) som de har på Obs! ?

Hvordan er pakken på G-sport i forhold til denne fra XXL:

Atomic SYS VARIO FIBER/XTL 9 - ski

Salomon Mission 4 - støvel

På Obs! har de også en billigpakke til 2299 kr, som jeg tror inneholdt Nordica 45 one(?)/eller en annen Rossignol-støvel, Rossignol viper x(?).

Hvordan er denne i forhold til pakken fra G-sport og XXL?

Jeg vil prøve å holde det så billig som mulig, og vurderer disse pakkene rundt 2000kr. Likevel er jeg litt usikker på om jeg kanskje skal gå opp til 3000. Til den prisen kan jeg på Obs! få en annen ski, men støvlene er de samme. På XXL, er det en pakke med både andre sko og ski.

På G-sport vet jeg ikke hva en kan få til 3000 kr.

Noen som kan komme med svar, og eller andre tips?

(Prøvde meg med noen linker i dette innlegget, men da vistes ingen ting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg leter etter en alpinpakke til meg som nybegynner. Tidligere har jeg kun stått noen få ganger på alpinski, og har vel ikke de helt store preferansene til verken ski eller støvler. Har sett litt rundt på nettet, og funnet forskjellige tilbud:

http://www.gsport.no/Pakke/5111546(BC_5)/head-xenon-x-sc-pakke-herre/?utm_source=FlashBanner&utm_medium=Uke4510&utm_campaign=HeadPakkeBarn

Hvordan er disse støvlene? Er det noe lignende Nordica 45 one (?) som de har på Obs! ?

Hvordan er pakken på G-sport i forhold til denne fra XXL:

http://www.xxl.no/vintersport/alpint-telemark/alpinpakker/alpinpakke-booster-7-x3-r-1067956

På Obs! har de også en billigpakke til 2299 kr, som jeg tror inneholdt Nordica 45 one(?)/eller en annen Rossignol-støvel, Rossignol viper x(?).

Hvordan er denne i forhold til pakken fra G-sport og XXL?

Jeg vil prøve å holde det så billig som mulig, og vurderer disse pakkene rundt 2000kr. Likevel er jeg litt usikker på om jeg kanskje skal gå opp til 3000. Til den prisen kan jeg på Obs! få en annen ski, men støvlene er de samme. På XXL, er det denne pakken:

http://www.xxl.no/vintersport/alpint-telemark/alpinpakker/alpinpakke-vario-fibre-mission-4-1067960

På G-sport vet jeg ikke hva en kan få til 3000 kr.

Noen som kan komme med svar, og eller andre tips?

hvorfor kommer ikke det første innlegget fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.