Gå til innhold
4x4

Finnmark 2011

Anbefalte innlegg

Har dere noen tips til fiske i Finnmark sommer 2011? Start for turen blir flyplassen, og videre med buss eller annen transport. 1 ukes tur sånn ca.

Viktigt med komme oss til og fra flyplass før og etter tur :P

Ellers er vi opne for forslag

mvh

www.fluen.net gjengen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte først å gi dere gode tips, men jeg tok heldigvis en titt på noen av bildene i albumet på hjemmesiden, der står dere å trekker garn, og dere kaller dere: fluen.net gjengen? Koko!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt du stakk innom sia vår. Ja og eg kan innrømme, me har alle prøvd slukstang en eller annen gang gjennom klubbens 14 år 8) Og det bildet med garn, av 4478 bilder. Er Småmasket garn, der vi prøver å rense opp i et overbefolket privat vann.

mvh

www.fluen.net gjengen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Srx (Ron)

spørs hvilken flyplass og hvor langt dere orker å gå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me har krympet område ned til Laksefjordvidda, Banak/Lakselv flyplass. Noen tips til bra fiskeplasser. Hemmelige plasser kan sendes på PM.

mvh

www.fluen.net gjengen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Srx (Ron)

hemmelige plasser er hemmelige plasser og blir ikke sendt noen plasser. Lakselv er ett bra utgangspunkt. Lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg personlig har ingen hemmelige vann på Laksefjordvidda :P

En mulighet er å leie bruktbil på Esso i Lakselv for å komme seg på vidda. Hvis man kommer seg litt bort fra

anleggsveien så er det vann i bøtter og spann, og sikkert fisk i de fleste vann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er storforskjell på garn og slukstang!

Jeg har ingen garranti for at det du sier er sant, så derfor vil jeg heller være på den sikre siden, for jeg har sett nok styggedom vedrørende garning.

Det er også lite populært å bli ferska med garn på Finmarksvidda, ikke det at jeg tror dere skal ha med garn altså. Støter dere på samer, og har garn "demmes" næringsvann, da blir det månelyst...

God tur!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.