Gå til innhold
  • Bli medlem

fjellski


Gjest 79gr

Anbefalte innlegg

Skal på en ukestur til Hardangervidda til jula, og trenger da et par fjellski. Skal gå med sekk(25kg+), men regner også med pulk en gang i fremtiden. Lurer da på hvilke ski dere kan anbefale. Som dere sikkert skjønner er jeg ikke ute etter noen toppski, men noen som kan bære meg og sekken i litt løssnø. At de er litt solide gjør heller ikke noe. Tips til eventuelle bindinger tas også imot med et smil.

Håper på å finne noen ski som ikke koster alt for mye, eks. 5-6 tusen er litt over hva jeg håper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk også ut Fischer Country crown/wax! Disse bruker jeg selv, og er knallgode ski som bærer godt. Sammen med Rottefella BC magnum blir du garantert fornøyd. Jeg har wax-utgaven, fordi jeg liker å smøre skian mine sjøl:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.