Gå til innhold
  • Bli medlem

Kanel på grøten er farlig


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Otto Støver

Da har nok engang mitt gamle motto: "Spis gullerøtter mens det er sunnt" vist seg å ha gyldighet. :lol:

Herregud, finnes det noe som ikke kan være usunt hvis man bare hiver i seg nok av det. Slapp av folkens, og spis grøten med god samvittighet både med og uten kanel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det store spørsmålstegnet for meg er kombinasjonen HAVREgrøt og kanel!!??? Er det virkelig noen som spiser det? (Urk...)
Ja, dessväre är det en vanlig syn i hyttene på fjället. :D Annars är jag enig med dig. Kanel har man inte på havregröt, bara på risgröt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævla morsomt da :!::D

Jeg elsker jo kanel på grøten, enten det er risengrynsgrøt eller havregrøt. Og jeg liker også kanel på pannekaker jankj...

Merkelig hva folk kan oppfatte som ekkelt eller vondt. Så lenge det ikke er snakk om bederva mat eller gammalost så er jeg nok mer eller mindre altetende. :)

Men det kommer for en dag at alt er usunt uansett. Paprika er megasunt, men likevel noe av det giftigste vi kan få i oss. Tran i butikken er usunt fordi det er varmebehandlet så oljens egenskaper blir ødelagt så det harskner i årene våre og snarere framskynder hjertetrøbbel, herlig ikke sant :D

Og frukt hevder man er usunt fordi det inneholder sukker. Plutselig finner vel forskerne ut at fruktsukkeret er herdet og fører til opphopning av transfett.

Jeg tar Udos Choice fordi jeg har blitt hjernevasket om dens fortreffeligheter, men det finnes sikkert noe feil og farlig med den også.

Trur vi bare skal fortsette og fråtse i usunne godsaker på tur jeg :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævla morsomt da :D:D

Jeg tar Udos Choice fordi jeg har blitt hjernevasket om dens fortreffeligheter, men det finnes sikkert noe feil og farlig med den også.

Trur vi bare skal fortsette og fråtse i usunne godsaker på tur jeg :!:

Vet ikke om det er farlig akkurat, men det er ikke noe i Udo som forsvarer den prisen i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.