Gå til innhold
  • Bli medlem

Sosial samling


Nikke

Anbefalte innlegg

Prøvde noen raske søk her på FF, men fant ikke ved første leting noen tråder som indikerte at folk fra FF har arrangert felles sosial samling.

Jeg tviler ikke på at flere her inne har sosial omgang med hverandre, men har dere som har vært medlemmer lenge, hatt en større samling?

Er det stemning for å få til en slik samling iløpet 2011?

Kan jo godt være en i sør, midt og nord-Norge.

N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det har aldri vært noen "offisiell" FF samling. FF er for uorganisert til at det vil skje. Veldig mange har derimot funnet turvenner gjennom fjellforum opp gjennom, ja noen til og med kjæreste, men som Springsteen sier: Skal det bli noen samling, må noen medlemmer ta initiativ. Hvor lett det er vet jeg ikke, for til tross for hva enkelte hevder er medlemmene her en veldig uensartet gruppe - men det trenger jo ikke være et så voldsomt stort treff? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler vel strengt tatt ikke at jeg har gjort noen stor feil :D Ville bare lodde stemningen.

Jeg er medlem på et annet forum, et forum som er mye mindre en FF, og der får man til 1 sammenkomst i året. Det har så vidt jeg vet aldri vært flere enn 20 som møtte opp, men det har vært utrolig hyggelig, med god mat og drikke, samt livlig med mange spennende historier.

Vel vel, får se hva man har overskudd til utover vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
der får man til 1 sammenkomst i året

Høres nesten ut som det toppmøtet jeg er på en gang i året. Hvem vet?

Ellers vet jeg at mange setter pris på gjørokratiet: Vil du ha noe gjort, gjør du det selv. Og det kommer helt sikkert andre. I geocachingmiljøet er det vanlig å lage små eventer, og da kommer folk tuslende :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler vel strengt tatt ikke at jeg har gjort noen stor feil :) Ville bare lodde stemningen.

Jeg er medlem på et annet forum, et forum som er mye mindre en FF, og der får man til 1 sammenkomst i året. Det har så vidt jeg vet aldri vært flere enn 20 som møtte opp, men det har vært utrolig hyggelig, med god mat og drikke, samt livlig med mange spennende historier.

Vel vel, får se hva man har overskudd til utover vinteren :lol:

Du gjør ABSOLUTT ingen feil!!

Dette er et supert forslag som fortjener alt annet enn motbør! Og Springsteen: Hva er problemet med mere enn 20 personer? Kan det ikke være hyggelig å dele erfaringer, og å snakke med mange forskjellige folk med mye/mange forskjellige erfaringer?

Kjør på, og organiser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Springsteen: Hva er problemet med mere enn 20 personer? Kan det ikke være hyggelig å dele erfaringer, og å snakke med mange forskjellige folk med mye/mange forskjellige erfaringer?

Jeg har da aldri sagt at det er feil med mer enn 20 pers? Jeg skrev bare en støtteerklæring til de som mente at det kunne bli bra selv om det ikke var mer enn 20 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg mye fancy utstyr samlet på et sted

Why? Trenger vel ikke slikt utstyr rett ved en skogsbilvei :lol:

Vi var 42 vikinger som hadde samling i Innerdalen nå i høst

Hallo, det finnes ikke vikinger lengre, bare de som leker det :D

Ikke alltid størrelsen det kommer an på, vettu

Ha ha ha, dere pakker det ikke inn i i Trondheim :D

Det greieste er vel om noen tar ansvar for få til en uhøytidlig samling for sin region/område.

F.eks:

Stavanger og omegn.

Oslo og omegn.

Trondheim og omegn.

Tromsø og omegn.

Bergen, nei, vet ikke helt :lol:

For min del er det det samme om det blir en pub, eller ute i naturen, men foretrekker selvsagt naturen.

Så da slenger jeg like greit ut to forslag, jeg skal allikevel være på begge plasser til disse tidspunktene, så da nyter jeg god mat&drikke like godt alene, eller sammen med 1-200 personer. Det er lov å nyte alkohol!

Tur 1:

Dette er for de sørpå, om du bor i Larvik eller Oslo, dette er ikke langt unna. Det er ca 1,5t rolig gange i lett terreng, antageligvis i oppkjørte løyper. Man starter fra parkering nord.

- Her blir det satt opp en felles lavvu.

- Ta med eget telt, settes opp slik at det bare er å krype fra lavvu til telt.

- Alle må ta med en ting de kan by på. (Mat, drikke, dikt, sang osv osv.)

Koordinater:

WGS 84:N 59° 31.687’, E 9° 43.009’

WGS 84 - desimal:59.52812, 9.71682

Uke 7, lørdag den 19.2.

Kom når det passer.

De som vil overnatter.

Tur 2:

Jeg gjør det litt lettere, og i et mer kjent miljø for de i Tromsø og omegn :D . Greit å begynne der, så øker vi heller på når våren kommer!

- Lett og stilig antrekk. (Ecco sko, mokasiner, skinnvest, selskinnslue osv osv :wink: )

- Legg igjen turutstyret hjemme.

Koordinater

WGS 84:N 69° 38.843’, E 18° 57.186’

WGS 84 - desimal:69.64738, 18.95310

Uke 52, onsdag 29.12.

Sen ettermiddag til langt på natt.

Ingen overnatting inne eller ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why? Trenger vel ikke slikt utstyr rett ved en skogsbilvei :lol:

Hallo, det finnes ikke vikinger lengre, bare de som leker det :D

Ha ha ha, dere pakker det ikke inn i i Trondheim :D

Det greieste er vel om noen tar ansvar for få til en uhøytidlig samling for sin region/område.

F.eks:

Stavanger og omegn.

Oslo og omegn.

Trondheim og omegn.

Tromsø og omegn.

Bergen, nei, vet ikke helt :lol:

For min del er det det samme om det blir en pub, eller ute i naturen, men foretrekker selvsagt naturen.

Så da slenger jeg like greit ut to forslag, jeg skal allikevel være på begge plasser til disse tidspunktene, så da nyter jeg god mat&drikke like godt alene, eller sammen med 1-200 personer. Det er lov å nyte alkohol!

Tur 1:

Dette er for de sørpå, om du bor i Larvik eller Oslo, dette er ikke langt unna. Det er ca 1,5t rolig gange i lett terreng, antageligvis i oppkjørte løyper. Man starter fra parkering nord.

- Her blir det satt opp en felles lavvu.

- Ta med eget telt, settes opp slik at det bare er å krype fra lavvu til telt.

- Alle må ta med en ting de kan by på. (Mat, drikke, dikt, sang osv osv.)

Koordinater:

WGS 84:N 59° 31.687’, E 9° 43.009’

WGS 84 - desimal:59.52812, 9.71682

Uke 7, lørdag den 19.2.

Kom når det passer.

De som vil overnatter.

Tur 2:

Jeg gjør det litt lettere, og i et mer kjent miljø for de i Tromsø og omegn :D . Greit å begynne der, så øker vi heller på når våren kommer!

- Lett og stilig antrekk. (Ecco sko, mokasiner, skinnvest, selskinnslue osv osv :wink: )

- Legg igjen turutstyret hjemme.

Koordinater

WGS 84:N 69° 38.843’, E 18° 57.186’

WGS 84 - desimal:69.64738, 18.95310

Uke 52, onsdag 29.12.

Sen ettermiddag til langt på natt.

Ingen overnatting inne eller ute.

Er nok mye utstyr også her inne som aldri forlater skogsbilveiene. :lol:

Men vi får ta den diskusjonen på 84:N 59° 31.687’, E 9° 43.009’,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Husk på at internett skjelden gir bindende avtaler, ikke for å være pessimist, men som oftest så melder gjerne 50 seg på og det ender opp med at alle untatt tre stykk ikke kommer.

Sikkert mange som kunne tenkt seg tanken, men når det kommer til å faktisk møte opp så er nok interessen laber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.