Gå til innhold
  • Bli medlem

øst til vest


snømann

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fantaserer litt om å ta en tur fra vestfold, til rogaland, gå til fots fra øst til vest. Juni 2010 har jeg pekt meg ut for å eventuelt gjennomføre turen. Men jeg er lite kjendt i østlands område, når det kommer til fjellet, hvor det er best og gå, ol, og om det er mulig å passere fjellet i denne perioden mht snø på høgfjellet. Det hadde vært flott med litt tips her, siden jeg er litt usikker på opplegget. Start-sted og slutt-sted kan være litt flytende. Jeg har gått en del i fjellet, og vært på noen mindre turer. Men ikke gått slik distans tidligere. Tips, anbefalinger ol. hadde vært kjempe bra! Kan dette være gjennomførbart i løpet av 2-3 ukers tid? (50:10 gå:pause, 8 timer til dagen, 3.5 mil per dag, 5 km per time, dette er jo bra urealistisk..)

Best Regards

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, frykter det, det må vel bli på sensommeren om man skal gå til fots. men hva med å bære med ski? for høyfjellet

tenkte mer på nord rogaland, haugesund, start er jeg usikker på..

i luftlinje er det jo kortere rett over! hehe.. men det er synd at man ikke kan fly. så det blir jo en del ekstra opp og ned!

men tror jeg vil ha cirka 20 dager på turen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.