Gå til innhold
  • Bli medlem

Kanotur, Nordmarka Oktober.


Anbefalte innlegg

Mornsann, alle felles turtullinger!

I høstferien(Første uka i oktober) skal jeg ut på en ukes kanopadling med innebygget avslapning i Nordmarka. Jeg skal ta ruta fra Mylla og nedover.

Jeg ble med et skikkelig usikker på hvilket nivå temperaturen kommer til å ligge på den uka. Hvis den er lav må jeg kanskje gå til innkjøp av en ny suvipusi.

Er det noen som også vet hvordan fisket er der da?

Takk og bukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På den tiden ville jeg gått for en spinner ved innosene. Det pleier å funke. En wobbler bak kanoen over vannene er aldri galt. I tillegg ville jeg prøvd med noen svære markklyser under trærne inne ved land når det er blitt mørkt (harving). Det kan gi virkelig fin fisk. Perfekt fra kano, da man kan sitte 10-15 meter ute og kaste inn mot land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUsk at det er restriksjoner på fiske i inn og utos samt elver i denne perioden. Men du burde ha fine muligheter med markklyser og wobler langs land.

Temp kannok til å krype nedover mot null om natta men tviler på at det blir minus. Det kanskje skje men det vil du ane av værmeldinger i forkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.