Gå til innhold
  • Bli medlem

Klatring for barn, innevegg, kurs?


tld

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som kjenner til om det er noen innendørs klatrevegger i Oslo-området, hvor man også kan få litt kursing/hjelp til å komme i gang, som er egnet for barn?

Lurer også litt på om noen har noen kloke tanker om når det passer å begynne med slikt? Har en datter på snart 7, som har en voksende interesse for utendørsklatring.

- tld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei,

Noen som kjenner til om det er noen innendørs klatrevegger i Oslo-området, hvor man også kan få litt kursing/hjelp til å komme i gang, som er egnet for barn?

Lurer også litt på om noen har noen kloke tanker om når det passer å begynne med slikt? Har en datter på snart 7, som har en voksende interesse for utendørsklatring.

- tld

Klatring og friluftsliv har nylig tatt over holmen klatresenter.

http://www.klatringfriluftsliv.no/21.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Takk til alle tre. :)

Har kommet frem til at vi begynner med Voksne med Barn gruppe hos Klatreverket. Kolsås klatreklubb sitt tilbud virket også bra, men 2 timer var en del mindre enn 5 kvelder hos Klatreverket (første med voksne for å lære sikring, neste 4 med barn og voksen).

Vi begynner hos Klatreverket, så regner jeg med at jeg tar Bratt-kort, så vi kan klatre litt her og der, og se hvor vi føler oss hjemme.

Igjen, takk skal dere ha. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Har kommet frem til at vi begynner med Voksne med Barn gruppe hos Klatreverket.

Ett stykke ut i kurset nå, og tenkte bare jeg skulle oppdatere og si at dette er noe jeg med god samvittighet kan anbefale til andre som vil komme i gang med klatring med barn. Hyggelige, flinke og hjelpsomme instruktører, og ganske sosialt. Anbefales til alle som trenger en innendørsaktivitet med sine respektive små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.