Gå til innhold
  • Bli medlem

Norge på tvers - langs 63º nord


sinje

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og en kamerat har lyst til å gå denne ruten og lutrte dermed på om denn er krevend og om det er realistisk for to 15 åringer og klare denne turen alene? vi kommer til å ha full oppakning.

vi var på en tur i sommer der vi gikk 15mil på 6 dager i regn, og synes det hørtes ut som 7 dager på 12 mil da var litt god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Denne ekspedisjonen ser egentlig fullt overkommelig for dere. Spør hvor vant dere er til å gå? Som 15 åring gikk eg selv Norge på tvers på det bredeste, ca 780 km fra Grøvelsjøen-Mongstad på 35 dager. Turen var fullt overkommelig for meg følte eg. Satte meg ett mål som eg følte var overkommelig, og fullførte. Har en trua på det en driver med så går det meste greit. Andre turer som Nordland på langs på 25 dager iår eg gjort, og neste år venter Norge på langs. Så GO ON karer :twisted: (PS: ser fram til turrapporten)??=)

Sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.