Gå til innhold
  • Bli medlem

The Great Climb - BBC TV


Torodd

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare minne om at BBC 2 i Skottland sender en fem og en halv times direkte sending fra to av Skottlands (verdens ?) beste klatrere (Dave Macleod og Tim Emmet, sistnevnte riktignok en engelskmann) sin bestigning av den 200 meters overheng veggen paa Sron Ulladail paa Harris, Ytre Hebridene.

5 taulengder og visstnok noe av det vanskeligste i Storbrittania. "Doedtiden" blir brukt til smaa snutter om livet, maten og naturen paa Isle Of Harris, en av Europas fineste villmarker.

Vi er nu paa 3. taulengde av 5 taulengder. Jeg er ikke klatre ekspert, men dette er da fullt paa hoyde med det turnere og atleter presterte under det siste OL i Kina ?? Naturen er i det minste utrolig og spenningen = mine nakkehaar staar rett opp. Glem Hollywood filmer.

Jeg er sikker paa at hele eller deler av denne direkte sendingen blir lagt ut som en torrent (paa klatring eller uoffisielle torrentsider som f.eks sjoroverbukta) om ikke lenge saa sjekk det ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.