Gå til innhold
gjerris

Høvik Verk Standard

Det er 2860 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått en Høvik Verk Standard med "stillebrenner". Jeg har fra før en lik primus bare med "bråkebrenner", men selve brenneren er ikke helt god. Så mitt spørsmål er: Kan jeg buke tanken til "bråkebrenneren" og brenneren til "stillebrenneren" sammen? Altså bytte deler omhverandre. Håper dere forstår...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom dette er en primus 210 som er lisensprodusert av Høvik, vil jeg anbefale å ikke trekke til brennerrøret for hardt i tanken. Godset i tanken er litt mykere og hele stasen kan kile seg ordentlig fast. Umulig å få av igjen uten temmelig seriøst verktøy i garasjen. Skjer dette i felt kan du bare glemme muskelkraft selv om du heter Samson...

Har du tilgang til bråkebrenner, er Primus 210 med alle dens slektninger med samme tankvolum en undervurdert perle blant alle primuser. Tanken er stor nok til å bli stødig og den lett nok til å kunne true alt av nymotens slangeprimuser i felt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 2860 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.