Gå til innhold
  • Bli medlem

ang spot 2


bolletog

Anbefalte innlegg

hallo...kjøpte spot 2 i dag og damen i kassen nevnte at den ikke kunne brukes før en uke etter at jeg hadde registrert den. Men på spot sine sider ser jeg ikke noe nevnt om dette, heller ikke i manualen....kommer vel frem at det er bare å registrere og bruke den med en gang...

noen som vet hva som stemmer?

sendte en ok melding med den, men den dukket ikke opp hos de jeg hadde registrert den til...

mulig man må legge retningsnummeret til mobilnummerene til kontaktene du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest PaperCut

registrere, betale og så virker den. Husker ikke hvor raskt jeg testet min første melding, men det gikk maks fra en kveld til neste morgen før jeg var i drift.

Du må bruke 0047 før mobilnummeret. Men har du fått epostvarselet? Jeg antar at du har satt opp epostmottakere også?

De skal fungerer uansett om du har feil på mobilnummeret.

Har du tracking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

registrere, betale og så virker den. Husker ikke hvor raskt jeg testet min første melding, men det gikk maks fra en kveld til neste morgen før jeg var i drift.

Du må bruke 0047 før mobilnummeret. Men har du fått epostvarselet? Jeg antar at du har satt opp epostmottakere også?

De skal fungerer uansett om du har feil på mobilnummeret.

Har du tracking?

Har fått to mailer fra spot folkene, men det er bare en bekreftelse på kjøpet og en bekreftelse på at den er aktivert....

På kontakter har jeg også min egen mail, men har ikke fått noe der ennå

har ikke tracking, bare grunnleggende ting...men skal ta å slenge 0047 foran mobilnummerene jaffal...ta en test imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PaperCut

Min Spot2 kom hit fra det store utland for noen uker siden. Jeg registrerte enheten på findmespot hvor jeg samtidig valgte og betalte for tjenestene. Jeg sjekket nå, og jeg fikk activation email kl 10.20 og første spot checkin melding på mail ligger i mailboksen min tidsstemplet kl 10.29.

Du registrerte brukernavnet ditt på findmespot.com selv? Det er svaret på denne registreringen du har fått fra [email protected]?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Spot2 kom hit fra det store utland for noen uker siden. Jeg registrerte enheten på findmespot hvor jeg samtidig valgte og betalte for tjenestene. Jeg sjekket nå, og jeg fikk activation email kl 10.20 og første spot checkin melding på mail ligger i mailboksen min tidsstemplet kl 10.29.

Du registrerte brukernavnet ditt på findmespot.com selv? Det er svaret på denne registreringen du har fått fra [email protected]?

ja registrerte brukernavn der og fikk mail fra [email protected], står det er SPOT activation

nå fikk jeg forresten en mail fra den meldingen jeg sendte med custom message...ok meldingene har ikke kommet ennå

og der kom ok meldingen...den trengte bare noen timer for å komme seg på beina :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.