Gå til innhold
  • Bli medlem

Gode sko til høst/vinter


selma

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen nye sko nå før høsten kommer for fullt, de jeg kjøpte i fjor var absolutt ikke gode nok når det dårlige været satte inn på høsten.. Jeg har hund, så er ute i skog/på fjell hele året, uansett vær. Går en del i skogen utenfor stier (driver med spor og rundering med hunden..), dvs myr og vått. Bor i Bergen, så det er ikke så veldig kaldt på vinteren, men mer enn vått nok! Kan jo også bli noen minusgrader da, samt at jeg av og til er i fjellene over Voss og går litt i vinterhalvåret. Det viktigste er altså at de er vanntette, og også varme nok for en bergensvinter. Vil helst ha kun ett par til vinterhalvåret.. Tenker de kan gå litt over ankelen, men ikke av de høyeste skoene, og helst så lette som mulig :) Pris er ikke så viktig, viktigste er god kvalitet som jeg kan ha i flere år fremover. Noen tips til sko, samt butikker som fører de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver med hest i stavanger og er mye ute hele vinteren - Broren min hadde satt fra seg Lundhags jaktstøvler på gulv med varme i, med det resultat at de krympet! Jeg arvet skoene for noen år siden og siden har de vært mine beste vintersko. litt store så bruker ullsokker og gode såler inni. Har alltid vært varm og tørr på beina hele vinteren uansett vær (-18 ifjor til normalvinter med regn og mere regn...) Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.