Gå til innhold
kenny28

Integrere multifuel'en i trangia stormkjøkken

Det er 2930 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har bilder av framgangsmåte for å integrere primus multifuel i trangia stormkjøkkenet ?

Det letteste er nok om du klarer å bruke det settet som selges for å integrere Optimus Nova. Vet ikke om dette også kan brukes med andre brennere, men prinsippet er så enkelt at det kan hende det går: Bolten i bunnen av brenneren går gjennom en festebrakett og en rund forvarmingsplate. Kan ta bilder av det dersom du ikke vet hvordan det fungerer.

Alternativt må du bøye til noe metall i en lignende konstruksjon som passer din primus.

--

E.R.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fant denne : Skjult lenke - logg inn for å se den

Det må vel være løsningen :wink:

Jeg har laget noe tilsvarende en gang,sparte veldig mye drivstoff på den løsningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har laget noe tilsvarende en gang,sparte veldig mye drivstoff på den løsningen.

Har du bilder ?

Andre som har bilder ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt gamle trangia ligger på en eller annen campingplass i Valdres med brenneren og det hele.Hvis noen har sett det så si i fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt en MSR XGK av den gamle typen i et Trangia 27 sett uten problemer. Den gamle XGK brenneren er jo ikke så god til å småkoke med, men for å koke kjapt opp er den en ener. Trengte ikke modifisere noenting. Brennerhodet under vindskjermen med brenselrøret ut av hullet i siden. Koble til pumpa i flaska og fyr opp. Oisann nå koker vannet allerede! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 2930 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.