Gå til innhold
  • Bli medlem

luktesko!


bolletog

Anbefalte innlegg

En dag merket jeg at mine fjellsko, som jeg er meget fornøyd med ellers, hadde begynt å lukte en blanding av råttent egg og våt hund....

jeg vet det finnes noen produkter i butikken men gjerrig som jeg er så vil jeg først prøve det som er gratis...så, noen som har noen kjerringråd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En skål med eddik skal ta unna røyklukt i et rom og en skål med bakepulver skal ta til seg (u)lukt generelt.

Har noen gamle kommoder som har stått fuktig lagret et halvt århundre og stinket kjeller og mugg, - drysset bakepulver i alle skuffer og lukten ble ihvertfall sterkt redusert, men det tok noen dager.

Et billig forsøk, ihvertfall!

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha noen dråper zalo antibakteriel i skoa og fyll opp med lunkent vann. La skoene stå til såpevannet har trekt godt inn i lær/stoff. Skyll med rikelige mengder lunkent vann.

Husk å ta ut sålene og vaske disse også.

Impregner skoa før de tørkes, så blir de ikke stive og sprekker opp.

Tipset har blitt brukt med hell på sko aom har vært i bruk 2 måneder i strekk. Fungerer godt på både lukt fra sure tær og myr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.