Gå til innhold
  • Bli medlem

ny snelle


jason

Anbefalte innlegg

har akkurat kjøpt meg en big baitrunner snelle fra shimano, veldig morsom snelle.

godt å få en snelle som ikke har mye dill dall.

men den var tung ca 800 g.

et annet spørsmål, min gammle ferskvann stang knakk i bilen her om dagen, men har ikke penger til ny stang.

tror dere at det er mulig å bruke min Shimano Beastmaster AX feedr multi xh extra heavy long16,2- 17,5ft opptil 180 g.

kan bli vannskelig å ikke dra med seg fugle reir når jeg skal gå rundt med den på sekken :wink:

tror dere det blir helt umulig med å få kastet små sluker med den, skal på ørret fiske i idre i sverige til uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har prøvd litt med den men det virker vannskelig å kaste langt med den , når jeg har små sluker. får satse på stor fisk.

bruker stanga mest til karpe og catfish, med den nye baitrunneren skal det bli gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.