Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens bilde, med muligheter for bildekritikk/tips


aleks

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Noen uhøytidelige bilder fra dagens lille tur opp i fjellet bak huset hvor jeg testet den nye Omnifuelen :)

 

Funker som bare det! :)

post-6532-0-49886800-1372812130_thumb.jp

 

Flotte saker altså!

post-6532-0-64399800-1372812164_thumb.jp

 

Bikkja er ogs med så klart...

post-6532-0-81621700-1372812146_thumb.jp

 

Selskap fikk han også...

post-6532-0-25208600-1372812216_thumb.jp

 

Kom noen kjentfolk også...

post-6532-0-28617700-1372812196_thumb.jp

 

Et lite utsiktsbilde før vi gikk ned til huset igjen :)

post-6532-0-45372100-1372812177_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Dette bildet var SYKT!

Enkelt og vakkert:-) En to-deling av bildet hadde gjort et bra bilde enda bedre, dvs. like mye luft over og under horisonten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og vakkert:-) En to-deling av bildet hadde gjort et bra bilde enda bedre, dvs. like mye luft over og under horisonten.

Da måtte han zoomet ut mer for å få med viktige, små detaljer, som lager bildet. Og da hadde ikke detaljene blitt like tydelige. Men nå syns jeg også at to-deling er litt kjedelig, og ikke er jeg fotograf heller, så jeg ser nok helt andre ting en det de proffe gjør. Uansett syns jeg bildet var veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte han zoomet ut mer for å få med viktige, små detaljer, som lager bildet. Og da hadde ikke detaljene blitt like tydelige. Men nå syns jeg også at to-deling er litt kjedelig, og ikke er jeg fotograf heller, så jeg ser nok helt andre ting en det de proffe gjør. Uansett syns jeg bildet var veldig bra :)

Fuglene på bildet er meget viktige, og slik bildet er presentert nå er det allerede beskåret. Jeg liker formatet på bildet, men etter min mening kunne det vært med litt mer himmel. Uansett er bildet meget bra. Foto er spennende da det kan være flere svar på hva som er "korrekt", m.a.o. veldig opp til den som betrakter bildet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet var SYKT!

 

 

Enkelt og vakkert:-) En to-deling av bildet hadde gjort et bra bilde enda bedre, dvs. like mye luft over og under horisonten.

Et meget godt bilde.

 

Her er ikke solnedgangen hovedmotivet.

En gang i yngre steinalder (70 åra) var jeg med i en fotoklubb og jobbet samtidig med foto.

I klubben var det en månedlig "fotokonkuranse".

I reglene for konkuransen var det tatt med et punkt om at de som leverte inn et "solnedgangbilde" måtte betal en bot.

Jeg husker ikke beløpet, men tror det var 10,- et bra beløp den gangen...... :???:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.