Gå til innhold
Gjest PaperCut

Støtte til gassboks

Det er 1301 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Gjest PaperCut

toppmonterte kokeløsninger er ikke alltid like stødige - og primus har denne fotstøtten(som jeg ikke finner brukererfaringer med):

Skjult lenke - logg inn for å se den

Finnes det andre løsninger? Jeg tenker mest på at apparatet skal stå noenlunde stødig inne i tunneltelt, men støtte kan jo være lurt uansett.

mvh,

Ørjan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
toppmonterte kokeløsninger er ikke alltid like stødige - og primus har denne fotstøtten(som jeg ikke finner brukererfaringer med):

Finnes det andre løsninger? Jeg tenker mest på at apparatet skal stå noenlunde stødig inne i tunneltelt, men støtte kan jo være lurt uansett.

mvh,

Ørjan

Bruker den støtten selv og synes den funker fint.

Betalte tydeligvis litt overpris på den hos Skjult lenke - logg inn for å se den,

men den er jo som nevnt å finne andre steder også :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mvh,

Ørjan

Jeg hadde en slik hvor det ene benet knakk når jeg skulle presse den litt ned i marka for å få brenneren vannrett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jim Wood skriver lidt om gasdåser med forskellige diametre, og der til passende fødder.

Og om en gør det selv fod, der ikke koster mange basse ører.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei løsning denne støtten, bruker selv den på 100 gr gassbokser. Vær forsiktig med å bruke gassbrenner inne i teltet. Du kan sjekke trådene på forummet her ang. kullos. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 1301 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.