Gå til innhold
Zabla

Om Norgeskortet - fiskekort

Anbefalte innlegg

Hola! Syns det er litt forvirrende informasjon ute og går, så jeg må bare spørre: Gjelder Norgeskortet for fiske i Oslomarka? Eller må jeg kjøpe kort hos OFA før jeg går inn å henter 2kg. ørreten? Norgeskortet koster 500,- for et år og OFA's sesongkort koster 400,-. Tenkte det var for godt til å være sant hvis Norgeskortet gjelder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norgeskortet gjelder på statskog sine eiendommer, men ikke på statsallmenningene i sør-norge.

Kart finner du her:

http://kart.statskog.no/

Velg eiendom under kategori og kart SDEK2009-eiendomsflate

Ser ikke noen forklaring der, men såvidt jeg kan se er de oransje områdene statsallmenninger og de grønne statskogeiendommer. Dvs at kortet gjelder på de grønne områdene. Med andre ord er det ikke store områdene i Sør-Norge dette kortet omfatter. Skal du til Nord-Norge derimot ser det flott ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo faktisk et brukanes kart. Takker for det. Jo, jeg skal fiske en del i Nord-Norge, så det blir bra der i hvert fall, så får jeg kjøpe et annet når jeg inntar Nordmarka :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.