Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellsko dame- trenger tips!


Hanne M. N.

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Noen "fjellryper" som kan hjelpe meg? Jeg er på jakt etter solide, varme, supergode fjellstøvler, og vil da gjerne ha innspill fra dere som er fornøyde med anskaffelsene deres. :)

Jeg tenker på å kjøpe Alfa Walk Queen. Duger de? Noen som har?

Skoene skal brukes flittig; både på flatmark i høyfjellet samt til toppturer. De bør vel tåle regn og (slik det ser ut nå på langtidsvarselet, er dette et must :) )

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har slitt ut flere par med Alfa Walking Queen støvler, og kan anbefale de som en ok alround støvel. De siste årene har jeg gått over til støvler fra La Sportiva og Scarpa mye på grunn av stivere i sålen og jeg syns de gir bedre støtte til anklene.

Uansett værmelding så er jeg en tilhenger av Gor-tex. Det er ikke behagelig å gå med våte støvler.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.