Gå til innhold
  • Bli medlem

Finnskogen


MacIvar83

Anbefalte innlegg

Hallois! Ett helt knall forum det her, masse oppegående mennesker som vet å benytte seg av luksus som i utgangspunktet er gratis :-D

Har bare ett lite spørsmål, jeg er en harmløs fyr fra vestfold hvor det farligste "dyret" vi har er flott, og jeg har tenkt meg en tur til litt ordentlig villmark, og ferien i sommer er planlagt til Finnskogen :-) Jeg har tenkt å dra alene og har tenkt å bli der rundt en måneds tid, jeg vet at det finnes både ulv og bjørn der, jeg er ikke videre bekymret for noen av dem, men lurer på om det er såpass tett med bjørn der at jeg er nødt til å dra en Lars Monsen og henge opp maten i trær og spise all mat ett godt stykke unna campen for å unngå såkalte "problembjørner"?

setter stor pris på svar og eventuelle tips og triks i bjørneland :-)

GOD SOMMER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar :D tror likevel jeg prøver å henge opp maten og slikt, om ikke annet bare for å få treninga med nye rutiner og slikt, skal etterhvert til Alaska =)

Tror turen kan bli knall, skal labbe rundt i en måneds tid er planen. Sekken blir pakka idag også stikker jeg til lørdag =D ha en fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.