Gå til innhold
  • Bli medlem

Sommer/3-sesongspose


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg undersøker for tiden markedet på jakt etter en lett, liten og varm sovepose. Jeg vil bruke posen i høyfjellet om sommeren og eventuelt også litt utover høst/vår. Jeg er litt usikker på hvor varm posen da bør være, men ser for meg at den bør gå ned til 0 grader og kanskje så vidt nedenfor. Samtidig syns jeg det er dumt dersom jeg svetter bort om jeg skulle finne på å bruke den i lavlandet. Jeg har oppblåsbart liggeunderlag med dun fra exped (samt silkelakenpose som eventuelt kan tas i bruk). Jeg har sett på exped lite 500 og marmot helium wms. I forhold til den siste lurer jeg på et par ting; er 168 for kort for ei jente på 160, og er det noen som vet hvor stor marmot helium blir sammenpakket? Ville dere vurdert disse to posene til denne bruken, eller er det andre modeller som kan passe bedre?

Setter veldig stor pris på svar =)

Exped lite 500

Tgrense dame +3

Vekt 980 kg

Pakkstørrelse 27*22 cm

Marmot helium 168 cm

Tgrense - 2,4

Vekt 822kg

Pakkstørrelse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.