Gå til innhold
  • Bli medlem

Ekstra sidelommer


voff

Anbefalte innlegg

Hei, har en Norrøna Synkron 100 som er noen år gammel, fra dengang hvor disse sekkene kom uten sidelommer.

Er derfor på jakt etter noen universale sidelommer som jeg kan bruke, og som festes i kompresjon stroppene på sidene.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike? Jeg vet at Bergans selger noen, men de er på bare 4 liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et par ubrukte grønne 12l norrøna sidelommer liggende som passer til Norrøna Reconpack av gammel type. Disse er ment å festes med glidelås, men med nål og tråd kan du jo sy remfester på de, evt sy på passende glidelås. Disse kan du få kjøpe av meg om du skulle være interessert, men de ligger i Bergen, og der er jeg ikke igjen før medio august.

Sist jeg bestilte sidelommer fra Norrøna til det nye railglidersystemet, fikk jeg feil levering. Disse var ca 7-9 liter, og var ment å festes med remmer. Jeg sendte de tilbake, og fikk riktig i retur, men jeg regner med de fortsatt har denne typen inne. En telefon burde avklare dette: http://www.norrona.no/no/main/kontakt/ Evt. kan tenkes de har det på outletbutikken i asker eller hvor det nå er. De hadde i allefall flust på de gamle lagersalgene i askerhallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.