Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling av dagstursekk?


Babelfish

Anbefalte innlegg

Annonse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sitter som et skudd på min rygg når jeg hadde litt over 7 kg i den på en tur. Husk på at den kommer i to størrelser når du prøver den, s/m og m/l. Ellers er den veldig lett og har mange smarte løsninger.

PS. jeg tror sportsnett svarer ganske raskt på mail...

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talon 33 er en bra sekk. God å gå med om den er fullstappet med myke ting, og funker bra dersom man har tunge ting i den også. Har blandt annet bært opp et brett med øl (24bokser) til en jaktbu på høyfjellet. Vil tro det går greit å gå med den opp til 11-13kg, også ved tur i krevende terreng og stor hastighet. Har dessuten brukt min en del på nedoverski. Noe stor til det bruket, men sitter fint på ryggen.

Lett i vekt og "puster" bra. Dessuten god plass til 3 liters cambebak. De har den på flere butikker i Oslo, jeg kjøpte min på Anton i Bogstadveien. Så den på Nomaden like bak slottet på lørdag, og vil tro de har den inne på sportsnett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på butikken til Sportsnett for å sjekke Osprey-sekken. Men magebeltet ble rett og slett for kort! Ikke laget for ordentlige menn, med andre ord :)

Så da fikk jeg isteden en anbefaling på Arcteryx Axios 35 - som skulle være bra, sa de i butikken - og jeg kjøpte den. Noen formening om denne sekken, har jeg gjort et godt valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.