Gå til innhold
  • Bli medlem

Sidelommer på Bora


Borging

Anbefalte innlegg

Annonse

De fungerer veldig bra for meg. Deilig med 12l ekstra :wink:

Det eneste minuset er at det er litt vanskeligere å få strammet kompresjons reimer ordentlig, men det har nå godt greit det og.

http://www.sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=ARC82&var_1=&categorynu=L1&categorytxt=Tilbeh%F8r%20til%20ryggsekker&produkt=Arcteryx%20Accessory%20Pocket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at disse sidelommene fungerte dårlig på min Bora 65 og jeg vurderer å levere de tilbake.

Problemet for meg er at avstanden mellom kompresjonsreimene (som du trer gjennom et slags MOLLE-lignene system på baksiden av lommene) er er for stor, slik at reimene blir vridd og meget vanskelig å stramme. Usikker på om dette har med at jeg har en TALL sekk, men han jeg snakket med på Anton i Bogstadveien (og forsåvidt også på Sportsnett) sa at lommene passet alle Bora sekkene.

Fint om andre kan dele sine erfaringer med denne problematikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare benyttet meg av vanntette pakksekker som jeg har stroppet under kompresjonsreimene. Funker fint, og det gjør det enkelt å ta dem med inn i teltet når den tid kommer. Jeg har en variant med pakksekker med ventil/merke uvvist, som har hull nede i hjørnene som jeg trer den nederste komp.remen igjennom, den i midten går bare rundt pakksekken og den øverste går gjennom håndtaket for å sikre at den ikke forsvinner så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.