Gå til innhold
  • Bli medlem

Lundhags syncro high boot/ tips om andre gode tilsvarende?


Geir&Birk

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har erfaring med denne skoen? Har hatt flere par Lundhags før og har forsåvidt vært godt fornøyd, men har slitt litt med at lærkantene inni har gnagd litt. Spesiellt på lange turer der skoen ikke når å bli skikkelig tørr fra dag til dag, har læret krøllet seg litt. Skal på langtur(ca 1 mnd) og trenger tips på godt skotøy. Skal tildels bære tungt og padle mye så skoene må være litt høye ala lundhags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det du sier med vått lær på mine gamle professional. Ikke vært ute for det samme på Syncro etter ca ett år. Verdt å merke er at jeg har mid-utgaven, som har 4-5 cm kortere skaft.

Enn så lenge veldig godt fornøyd med de. Lundhagsskoene trenger litt lengre tid på å bli gått skikkelig inn. Har hatt noen små problemer med blå tær på lange og bratte nedstigninger, men det har mest med valg av skostørrelse å gjøre. En kompis kjøpte seg nylig Suncro high, og er strålende fornøyd enn så lenge.

post-6557-13347470001_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut! Skal å kjenne på de i morgen. Slitestyrken har vært bra på de lundhags jeg har hatt før, med mitt bruk. Det hele kommer jo mye an på hvilke underlag man bruker de. Var en periode jeg gikk mye på fjellrypejakt, og det spiste omtrendt opp skoa.

Takk for innspill :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et alternativ mange ikke tenker på er at Lundhags gjerne resåler dine gamle lundhagssko. Nå er det kanskje ikke så aktualt for deg iom nevnte ankepunkter på dine gamle, men det kan være et tisp for andre. Koster ca 1000SEK og gjøres i løpet av en uke eller så på fabrikken i Järpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

XXL bruker vel å ha Professional og, men det er kanskje ikke høysesong for traskeutstyr nå. Uansett, Coop Obs Sport her i Trondheim fører Lundhagssko med Syncro og Professional. Kanskje de har tilsvarende sortiment i Oslo og? Kurrant normalpris fører de óg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein skulle tru at XXL førte Professional sidan dei brukar den som utstillingsmodell..

Men nei, dei tar den ikkje lenger inn fordi den er ein gammal modell!

Ja, skal sjekke ut på obs butikkane:) Takk for tipset.

Nokon andre som har tips til butikk i Oslo området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har Synchro high sjøl, og jeg er storfornøyd. Hvis jeg ser bortifra de største kjøttsårene ved inngåing de første ukene.

Måten jeg har gått de inn på nå er ved å bruke de HVER eneste bidige anledning. På jobb, skole, fritid, hva som helst.

Teip føtta dine godt før du går de inn og ta godt vare på de på kveldinga. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.