Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med nordpol drikkesystem?


dimex

Anbefalte innlegg

Annonse

Har prøvd en som ligner veldig, men har kuttet ut slike belger. De samler bakterier under lagring, og blir generelt ganske ekle over tid. Springer fort lekk, og er vriene å fylle fra en bekk. Er mye mer fornøyd med å bruke tilsvarende slanger til flasker. Flaskene kan lettere holdes rene, lette å fylle fra bekker, tåler mer juling og byttes bare ut ved behov.

Se eksempler:

http://sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=SMT01&var_1=&categorynu=R2&categorytxt=Annet%2Ftilbeh%F8r&produkt=Smartube%20Smartube

http://sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=SOU2&var_1=&categorynu=R2&categorytxt=Annet%2Ftilbeh%F8r&produkt=Source%20Convertible%20Tube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå bakterier så tømmer/skyller en bag'en etter bruk og henger den opp-ned slik den tørker raskt. Jeg har en Camelbak som har full åpning i ene enden og de er veldig enkle i bruk. Den fylles på sekundet (om vannstrømmen er stor nok..), når jeg tar av vannlåset er den tom like fort. Med full åpning langs hele toppen er det ikke noe problem å komme til å¨gjøre rent heller. Før jeg vurderte å kjøpe noe med skrukork ville jeg i alle fall sjekket at de er laget slik at de tømmer seg helt for vann ved å holde de opp-ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.