Gå til innhold
  • Bli medlem

Overleving


Tor inge

Anbefalte innlegg

Trenge hjelp fra folk og fe! Eg har planlagt et lite prosjekt øve ei vekes tid klok som eg er nei da ;) Men det så er at eg ska overleva på berra fisk ei heil veka, eg vett eg kan ha stekt, grilla, kokt fisk te kvelsmat og middag. Men det så er probleme er frokost og nista på skulen det må var ein form for kalle fisk noken så har eventuelle forslag te noke så kan var etande?

Me kan eventuelt ha blåskjell å skalldyr me og!

PS: Eg hadde noken litt dårlige prosjekt i vinter og då låg eg ute i lavo i 14 dagar i 20-30minus uten såvepåse det gjekk bra. Men når eg hadde logge inne noken netter etter det fant eg ut at eg sko prøva telt i 20-30 minus det gjekk heller dårligt for der kunne eg ikkje ha bål så det enda me frost skader, å skukehuse på dag 3, å det blei ingen skule resten av veko!

Men skriv noken kanon bra tips så blir eg fornøyd vettu eg satse alt på sukses om det koste helsa og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etpar kongekrabbebein tatt opp av frysen om morgenen og medbrakt i plastpose burde fungere fint som niste.

Sild eller røkt laks og ørret er jo gnallgodt å mævle* som kaldmat.

Hvis hermetikk er lov kan du jo hive innpå med ansjos og makrell i tomat.

*(Fant ikke i farta hva som er riksmål for å fråtse/trøkke i seg en matvare, uten tilbehør)

-Frikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til. Det er veldig fint om du gidder poste en liten snutt om hvordan det gikk med en ukes fiskespising. Jeg er i hvert fall nysgjerrig, men ikke SÅ nysgjerrig at jeg kommer til å prøve selv med det aller første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper kameratene dine blir glade når du drar opp en heller svett røkelaks og starter å mævle i lunchen 8)

Jeg har fått komentarer på noe så standard som ridderost når jeg spiser på lesesalen :)

Du kan jo forske litt på det med tang. Det hadde vært morsomt å se hva en kan laget ut av det.

Ellers kan du jo spise sel og hvalkjøtt. Det er også direkte fra havet selvom de ser søte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.