Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har vært i Molladalen i det siste?


Emil

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Annonse

Jeg og en kar klatra Raudetårnet 30.05 så du ble for sent ute :) Men ellers takk

Regner med noen av de spora du såg var våre, det var også to andre taulag som klatra sørveggen på Jønshornet.

Her er en kort rapport fra Raudetårnet:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=21242&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tilgir utglidningen her Emil...

Jeg var i distriktet rundt Vassdalstinden. En bråte med gale valg gjorde at jeg snudde 100 meter under toppen. Ikke noe høydepunkt akkurat.

Snøforholdene var bra. Møtte snøen i inngangen til Bukkedalen. Det eneste minuset var at nedkjøringen fra toppen ikke kunne gjøres i loddlinjen. Det har kommet fram en liten foss et stykke nedi som gjør at man må ta en relativt uelegant sving til skikjørers venstre. Ellers er det flere andre renner på fjellet som gir bra skikjøring enda. En av dem (min renne), hadde en diger "snøgrøft" i midten som gjorde nedkjøringen litt utfordrende.

Rennen jeg kjørte kan sees her. Det er rennen som er midt i mot, litt til høyre for midten. Ufattelig at den ser så lite bratt ut nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle visst ha slått følge på Kvitnykja istedet du da. Meget fine forhold.

Ut i fra det du så; kan det bli bra forhold i tida framover? Eller er det "kjørt" for i år? Du har vel ikke noen illustrerende bilder ? :P

Også må du huske å rapportere til "Føremeldinga" vet du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.