Gå til innhold
  • Bli medlem

tarp


magaplask

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg vil si ja, men det er min mening. Jeg har en fra amerikanske forsvaret som kan brukes som bivibag i nødstilfeller!

Å ha noe å rigge raskt opp når du skal ha leir eller bare under pauser i drittvær vil jeg si er verdt det :)

Ninja EDIT: Jeg har festet 4 stk 10 meter Paracord til hver ende på min! Funker fjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den ville jeg tatt med, kan jo brukes til vindskjerm, solskjerm osv, men det er jo ikke alle som trenger det, du må nesten bare tenke deg ut ifra hvordan vær kan bli og hvordan tereng/natur det er der du skal slå camp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på...

Skal du på høyfjellet hvor det ikke er trær eller lignende trenger du kanskje vandresstaver (eller noe liknende) i tillegg

for å kunne spenne opp tarpen og da øker jo vekten.

Derom det blåser og regner litt kan det jo være kjekt å kunne komme litt i le uten å måtte krype inn i teltet.

Her er et par bilder med to forkjellige tarpkonfigurasjoner, hvorav den ene tåler mye vind og regn så lenge vinden ikke snur

for mye. I skogen er det jo enklere å bruke barduner forankret i trærne enn vandrestaver til å holde tarpen oppe.

Til info er tarpen ca 3 x 2,45 m (http://www.integraldesigns.com/product_detail.cfm?id=727)

post-5983-133474694402_thumb.jpg

post-5983-133474694408_thumb.jpg

post-5983-133474694414_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.