Gå til innhold
tjbaggerød

skrimfjella/isforhold

Det er 2947 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Jeg var ved Mykle i går. Vinterstengte veier fortsatt men var ikke mye snø å se fram til Mykle. Snakket med flere som var ved lille Stølevann forrige helg og isen hadde vel akkurat startet å gå da. Var for mye snø for å gå innover.

Kanskje det er "ok" til helgen som kommer nå... tenkte å dra opp til ca 600 meter i Skrimområdet til helgen selv..

Gi gjerne rapport hvis du drar :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heyhey. takk for svar...skjønner.. hmmmmm tenkte fra stølevanna og rusle inn til et par vann.. er nok greit fiskbart tipper jeg...... blir enten en tur dit eller til Gjerstad skogene , mulig det er lurere.. Drar på onsdag og blir borte noen dager... skal komme med liten rapport ja..

:-):D:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var isfritt på store kongstjern nå og ingen snø i sikte. Det jeg så av stølevann fra den lille toppen ved store kongstjern så bra ut også.

Var dog litt is på en liten pytt i nærheten av kongstjern, så er nok ikke mange ukene siden isen gikk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmm se der ja .. så fint.. takker for info altså... ble aust-agder og gjertstadskogene isteden slutten av forrige uke. angrer ikke på det nå.. finfint fluefiske ble det.. muligens skrim er neste nå da.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmmmm se der ja .. så fint.. takker for info altså... ble aust-agder og gjertstadskogene isteden slutten av forrige uke. angrer ikke på det nå.. finfint fluefiske ble det.. muligens skrim er neste nå da.......

Vaket mye i vannene ved 3-400 meters høyde på Siljan. Ingen vak på Store kongstjern (650 meter tror jeg) men det bør sette i gang noe klekking der veldig snart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 2947 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.