Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur i pinsehelgen


Dubu

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg var ute en liten tur på søndag (fra Mysuseter der jeg jobber) og da bar snøen nær sagt over alt. Det har vært relativt mildt siden det og nå øsregner det. Yr melder mildt og regn kommende uke så om det blir brukbart skiføre tviler jeg vel på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Var en tur på Storsmeden i går, og det var mye gjennomtråkk da jeg gikk av det gamle scootersporet et par kilometer etter Spranget på vei opp til Storsmeden. Da jeg nærmet meg Mysuseter i går kveld (ca 20.30) begynte det å bli en del gjennomtråkk også i det gamle skisporet.

Anbefaler å starte litt tiligere på dagen enn hva jeg gjorde. Startet ca 12.30 fra Mysuseter, litt sjansespill mtp gjennomslagsføre.

God tur:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.