Gå til innhold
  • Bli medlem

Passform på Para Ranger i forhold til Recon Pack


Valder

Anbefalte innlegg

Da eg berre har moglegheit til å prøve Recon Pack, som ligg litt over budsjettet mitt, lurer

eg på korleis rygg/reimjusteringa på Para Rangeren er i forhold. Eg er ganske lav (168cm) og Recon-packen er ein av

dei få sekkane eg har prøvd som passar ryggen min samtidig som den er stor nok og verkar behageleg å gå med.

Korleis er sekken ellers i forhold til Reckon Packen? Konstruksjon, lommer, glidelåser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Kan ikke svare på det du spør om da jeg bare har Para Rangeren.

Men jeg er 174 cm og den passer meg helt fint.

Vær klar over at noen har lengre ben enn høyden skulle tilsi og omvendt. Jeg har korte ben. Buksene er alltid for lange. Er derfor nødvendigvis lengre i overkroppen.

Jeg har nettopp sjekket sekken og den sto innstilt på 175. Den kan justeres fra 170 til 190.

Justeringen skjer på sekunder. (Det var litt tyngre å få den fra 185 til 190).

Ståle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.