Gå til innhold
  • Bli medlem

ulvang


stig martin

Anbefalte innlegg

Hei er det noen som veit om det finnes noen nettbutikker som selger den gråe ulvang gensern, er litt usikker på hva denne modellen heter. men har sett den i bruk på blant annet 71 grader nord. høy hals med glidelås. setter stor pris på om tips til sider som selger dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Denne har jeg også sett etter. Men la den fra meg etter å ha fått nesten samme tlbakemelding fra flere sportsbutikker i bergensområdet.

De har rett og slett sluttet å ta inn ulvang produkter pga dårlig kvalitet.

Hilsen ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gensere, votter, luer av merket kjenner jeg ikke, men sku de være av like dårlig kvalitet som ull-undertøyet, SKYGG FOR ALL DEL UNNA :)

KATASROFALT DÅRLIG...

Syns rett og slett det er for jævli at en av landets største skikonger gjennom tidene, skryter og reklamerer for den dritten der, penga rår...

Mulig Vegard tror, all ære for det, men jeg og mange andre vet langt bedre på dette området. Så enkelt er det bare :)

De 150 døgnene han var på reise hvert år gjennom 20 år i skikarrieren, da var mange av oss på tur like ofte vi....

Men å lytte, å neida. Derfor ble det et sjitprodukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gensere, votter, luer av merket kjenner jeg ikke, men sku de være av like dårlig kvalitet som ull-undertøyet, SKYGG FOR ALL DEL UNNA :)

KATASROFALT DÅRLIG...

Syns rett og slett det er for jævli at en av landets største skikonger gjennom tidene, skryter og reklamerer for den dritten der, penga rår...

Mulig Vegard tror, all ære for det, men jeg og mange andre vet langt bedre på dette området. Så enkelt er det bare :)

De 150 døgnene han var på reise hvert år gjennom 20 år i skikarrieren, da var mange av oss på tur like ofte vi....

Men å lytte, å neida. Derfor ble det et sjitprodukt.

Hva er dine erfaringer med ullvangprodukter, rent bortsett fra at du mener det er "sjitprodukt"?

Noen erfaringer må du jo ha - og da blir det litt mer troverdig om du deler de med oss.

Jeg har hatt flere ullvang-produkter og er kjempefornøyd. Blant annet har jeg et sett ullvang superundertøy av litt tykkere type. Settet er vel omlag 5 år gammelt, fortsatt like bra. Jeg har ingenting å klage på!

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i klesbransjen en del år. Jeg har ingen egen erfaring med Ullvangs produkter, så det jeg sier må sees som det det er; Nemlig antagelser og rykter. Jeg er blitt fortalt av bransjefolk med kjennskap til merket at kvaliteten sank betraktelig da produksjonen ble flyttet utenlands for å sikre inntjening og videre eksistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv den genseren og kan lett anbefale den. Lang hals med glidelås. Kan dra den godt mot ørene. Behagelig fleece i glidelåsen. Samt tommelhull.

Ift kvalitet på sokker og undertøy, svært lite erfaring. Bruker andre merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte denne i høst og brukt den flittig både til fjells og kalde dager i lavlandet siden den gang. ikke noe å utsette på kvaliteten. om du er ute etter en tykk ullgenser, kan du se deg om etter noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg veit så er denne modellen ute av produksjon. I Longyearbyen er denne modellen ganske populær, så det hender at butikkene her oppe spesialbestiller fra Ulvang i store nok kvanta til at den blir produsert. Har jeg hørt. Den har hvertfall vært i salg her oppe et par ganger i vinter, men forsvinner fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.