Gå til innhold
  • Bli medlem

Svea 123 i Trondheim


Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har ikke vært i Tr.heim på leting etter Svea 123r noen gang. Derimot har jeg vært på leting etter denne klassikeren i Oslo, flere ganger! Har jeg funnet den i ordinære sportsbutikker. Neida! Dette er visstnok sære nisjeprodukter kun for helt spesielt interesserte... Du har det travelt fordi nettbutikker sannsynligvis er eneste mulighet. Du kunne jo kjøre til Bergen. Der er Primuskongen med sin Techtor-butikk. I Drammen er Uniflamesupply, men vet ikke om det finnes butikkutsalg i forbindelse med dette firma.

For en litt teknisk interessert konfirmant med litt utelivsinteresser er Svea 123r en kjempefin gave. Hold på ideen, men lag et fint kort med gaveløfte.

Ta en tur på Fellesskjøpet, kjøp en grønn dunk med 4takt miljøbensin(alkylat), pakk den inn og fortell at her kommer det mer fra deg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi penger. Anbefal primusen (f.eks med link) i kortet. Hvis mottageren faktisk er interessert og ikke har tilgang på brenner fra før blir den kjøpt, ellers har du spart han/henne for et vanskelig bytteprosjekt.

-Frikk

Edit: Ops, sorry. Så ikke datoen for første post før nå.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.